Παρασκευή 19 Νοεμβρίου 2010

Αιχμές Γ. Βουλγαράκη κατά Αντ. Σαμαρά

Ο πρώην υπουργός Γ. Βουλγαράκης σε δηλώσεις του στον ραδιοσταθμό «9,84», άφησε αιχμές για τον Α. Σαμαρά και ταυτόχρονα επανέλαβε ότι δεν έχει αποφασίσει με ποιο κόμμα της κεντροδεξιάς θα συμπορευθεί στο μέλλον.
«Στεναχωριέμαι πάρα πολύ, γιατί βλέπω ότι η Νέα Δημοκρατία δεν μπορεί να βρει το δρόμο της. Βεβαίως, επίσης, στεναχωριέμαι γιατί ο τρόπος που αναζητά το δρόμο της, δεν είναι ο καταλληλότερος. Αυτό είναι ένα άλλης τάξεως μέγεθος που θα αποτυπωθεί αντικειμενικά από τον κόσμο, από τις εκλογές, από τις επιλογές κ.λπ.» είπε ο πρώην υπουργός και πρόσθεσε:
«Είμαι ενεργός πολιτικά, παρακολουθώ τα δρώμενα, βλέπω με πολύ μεγάλο ενδιαφέρον τις εξελίξεις στη Νέα Δημοκρατία. Πρέπει να πω ότι ο κ. Σαμαράς έχει πει πολύ σοβαρά πράγματα και έχει κάνει και πάρα πολύ καλές κινήσεις. Δεν πάω στο άλλο άκρο επειδή ο κ. Σαμαράς, υιοθετώντας ενδεχομένως κάποιες δημοσκοπήσεις, είπε κάποιες κουβέντες στα σκαλοπάτια. Δεν ανήκω στην κατηγορία αυτών των ανθρώπων. Έχω συνηθίσει να βλέπω τα πράγματα πολύ πιο ήρεμα και πολύ πιο στωικά. Δεν απαξιώνω τον κ. Σαμαρά, ούτε λέω ότι η Νέα Δημοκρατία είναι ένα άθλιο κόμμα, επειδή εγώ είμαι από έξω…».
«Ο κάθε αρχηγός θέλει το χρόνο του. Στη Νέα Δημοκρατία ήρθαν τα πάνω – κάτω τα τελευταία χρόνια και λυπάμαι που και εγώ ήμουν ένα μέρος αυτού του ζητήματος… Παρακολουθώ αυτά που λένε ο κ. Σαμαράς, ο κ. Καρατζαφέρης, η κ. Μπακογιάννη. Είναι βέβαιο ότι κάτι θα κάνω στο μέλλον, πολιτικά. Δεν είναι τώρα η ώρα να τα πούμε», κατέληξε ο κ. Βουλγαράκης.
www.kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου