Τρίτη 9 Νοεμβρίου 2010

Μιραλάς: Θέλω να μείνω στον Ολυμπιακό

 



Την επιθυμία του να παραμείνει στον Ολυμπιακό εξέφρασε για ακόμα μια φορά ο Κέβιν Μιραλάς σε δηλώσεις του σε βέλγικο ΜΜΕ που δημοσιοποιήσε η «Εξέδρα». Ο άσος των Πειραιωτών μίλησε για την καθημερινότητα του στην Αθήνα αλλά και τους συμπαίκτες του στον ελληνικό σύλλογο.
«Δεν ελπίζω παρά μόνο ένα πράγμα: να ενεργοποιήσει ο Ολυμπιακός την οψιόν αγοράς τον Ιανουάριο και η Σεντ Ετιέν να μην ανεβάσει την τιμή. Δεν θέλω να επιστρέψω στους «στεφανουά». Το ότι έφυγα από τη Λιλ και πήγα σε αυτόν το σύλλογο αποδείχθηκε τελικά ότι ήταν κάτι καλό που έγινε κακό», είπε αρχικά ο Βέλγος επιθετικός των Πειραιωτών.
Όσον αφορά στη θέση που αγωνίζεται, είπε: «Η διαφορά είναι ότι εδώ παίζω στην κορυφή και όχι στα άκρα. Έχω τον Ριέρα στα αριστερά μου και τον Ρόμενταλ στα δεξιά μου. Μερικοί κατηγορούν τον προπονητή μας ότι είναι πολύ επιθετικογενής. Αλλά στην Ελλάδα δεν είναι όπως στη Γαλλία. Σπάνια θα δείτε 0-0. Εδώ όλοι παίζουν για τη νίκη. Αυτή η νοοτροπία μου ταιριάζει απόλυτα».
Στη συνέχεια μίλησε για την αλλαγή στον τρόπο σκέψης του σχετικά με το ποδόσφαιρο:«Πριν, ήμουν λίγο τρελός. Είχα ό,τι ήθελα και έκανα ό,τι να 'ναι. Ποτέ δεν είχα κάποιο πρόβλημα. Όταν κάτι δεν πήγαινε καλά, το έριχνα στους άλλους. Μέχρι που μια μέρα, κοιτάχτηκα στον καθρέφτη μου και είπα στον εαυτό μου: "Κι αν ήσουν εσύ το πρόβλημα;". Είχε έρθει η ώρα».
Για το ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό, είπε: «Νόμιζα ότι είχα ζήσει τα πάντα με το ντέρμπι Σεντ Ετιέν-Λιόν, αλλά αυτό το  τα ξεπερνάει όλα. Οι αντίπαλοι οπαδοί πετούσαν μέχρι και κλειδιά στον αγωνιστικό χώρο. Την παραμονή του αγώνα κοιμηθήκαμε στο προπονητικό κέντρο. Μόλις βγήκαμε, είδαμε 7.000 οπαδούς μας να δημιουργούν κολασμένη ατμόσφαιρα, ανάβοντας καπνογόνα μπροστά από τα κιγκλιδώματα. Μας συνόδευσαν μέχρι το γήπεδο σαν να είχαμε κερδίσει το πρωτάθλημα. Δεν πίστευα στα μάτια μου. Για να παίξεις μπάλα στην Ελλάδα, πρέπει πραγματικά να μην είσαι ψυχολογικά εύθραυστος».
Ο Μιραλάς δεν παρέλειψε να κάνει και σύγκριση της Αθήνας με το Σεντ Ετιέν, λέγοντας: «Εκεί είναι εξοχή. Εδώ είναι μια τεράστια πόλη. Ευτυχώς, μένω δίπλα στη θάλασσα, στη Βάρη. Είναι 40 λεπτά από την Αθήνα, όταν δεν έχει πολλή κίνηση. Ως παίκτης, πρέπει να αποφεύγω να βολτάρω πολύ στην πόλη, διότι οι άνθρωποι είναι πολύ φανατισμένοι. Ακόμα κι αν μέχρι στιγμής μου έχουν ζητήσει μόνο φωτογραφίες και αυτόγραφα. Ωστόσο, δεν μπόρεσα για παράδειγμα να δω από κοντά το ματς της ΑΕΚ με την Αντερλεχτ. Μου το απαγόρευσαν».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου